5 Eylül 2016 Pazartesi

         Yeşilçam’ın Efsane Komedi Filmi Süt Kardeşlerin Amerikan Teen Slasher Filmleriyle Aynı Konseptte Olması


1976 yapımı Süt Kardeşlerin künyesine bakarsanız komedi filmi olduğu yazar. Peki, ama nasıl oluyor da bir güldürü filmi Amerikan teen slasher türüyle aynı konseptte oluyor? İçinde Gulyabani adlı bir adet çocukluk travması barındırdığı için mi yoksa? Yo, dostum kesinlikle Gulyabani tek başına bu konseptti oluşturmuyor. Gulyabani bu deryadaki bir damla sadece. Ertem Eğilmez’in yönettiği Arzu Film Stüdyolarında çekilen Süt Kardeşler Sadık Şendil’in kaleminden izleyeni gülmekten ağlatsın diye dökülmüş. Ama senaryo ve kurgu öyle güzel işlenmiş ki bir güldürü filminin teen slasher filmiyle bile aynı ögeleri paylaşarak amacına ulaşabileceğini kanıtlıyor. İşte Süt Kardeşlerin hepimizin ezbere bildiği Amerikan teen slasher filmi klişelerine birebir uyan konsepti.

Bir grup genç hafta sonu tatilini geçirmek için bir araya gelir


Amerikan teen slasherleri genelde bu şekilde başlar. Bir arkadaş grubu hafta sonu tatilidir, şükran günüdür, yılbaşıdır vs. özel günleri beraber geçirmek için bir araya gelir. Komedi filmimiz Süt Kardeşlerde ise Bahriyeli Şaban’ın gemisinin İstanbul’a geldiğini öğrenen sütannesi Melek, çok özlediği sütoğlunu konağa davet eder.  İşte her şey bu davet mektubuyla başlar, Melek sütoğlu Şaban’a mektup gönderir ama Şaban yerine Afife’nin resmine aşık olduğu için Şaban’a yalvar yakar ağlayan kankası Ramazan eve gelir. Bir süre sonra Şaban ve Ramazan’ın kumandanı Hüsamettin’in de Melek’in ağabeyi olduğu ortaya çıkar. O da iznini geçirmek için Melek’in evine gelir. Sütkardeşi sandığı Ramazan’a sarılan Afife’yi gören Hüsam kimse nikahsız yeğenime dokunamaz diye kükreyince Melek, Ramazan’ın damadı Bayram olduğu yalanını atar. Fakat aksi gibi hakiki damat Bayram’da karısının özlemine dayanamayıp askerden kaçar ve kaynanasının evine gelir. Melek’in ev de resmen tarihinin en kalabalık günlerini yaşıyor derken asıl süt oğlan Şaban da eve damlar ve kadro tamamlanır.

Eski ve ürkütücü büyük konak


Amerikan teen slasher filmlerinde adettir gençlerin tatili geçirmek için gittikleri mekan aklı olanın orada bir dakika bile kalmayacağı bir yerdir. Hangi akla hizmetse kuş uçmaz kervan geçmez bir ormanda olan ev adeta son yolculuğunuza iadeli taahhütlü yollanır mesajını vermektedir. Süt Kardeşler filmindeki Melek hanımın konağı da görkemli olduğu kadar eski ve ürkütücüdür. Tahtaları gıcırdar, kapılarından ses gelir. Üstelik o kadar büyük ki garanti kışın da ısınmaz o dev konak.

Grup içinde bir adet çapkın


Gelelim rahat batmış gibi kuş uçmaz kervan geçmez bir ormandaki ürkütücü evde tatili geçirmeyi planlayan gurup üyelerine. Amerikan teen slaasher filmlerinde bu guruptaki gençlerin ne türü ne de misyonları değişir. Garanti bir adet çapkın vardır, önüne gelen kıza hangisinden ekmek çıkar acaba düşüncesiyle hunharca yazar. Süt Kardeşlerin Ramazan’ı gurubun çapkın gencidir, kendisi evin kızı Afife’ye evli olmasını bilmesine rağmen hunharca yazar. Kocasının gelmesi bile Ramazan’ın Afife’ye yürümesine engel değildir, sonunda kocası Afife’yi boşar ve buna en fazla sevinen tabi ki fırlama Ramazan’dır. Hülleci olup Afife’nin bir günlük kocası olacağını bilmek bile Ramazan’ın ağzının kulaklarına varmasına sebep olur. Filmin Bihter’le beraber en uyuz karakteri adeta bir Şam Şeytanı.

Bir adette ağır çapkın vardır



Amerikan teen slasher filmlerinde önüne gelene yazan çapkının yanında bir de ağır çapkın vardır. Ağır çapkının çapkından farkı onun tamamen ağına odaklanmış olmasıdır. Diğeri gibi acemi acemi aman ne yapsam kimi düşürsem diye düşünmez. Gözüne birini kestirir filmin sonuna kadar katil riski hayalet korkusu arasında onun peşinden koşmayı da asla ihmal etmez. Bihter hanım ben hayatta hiçbir şeyden korkmam sözlerinin sahibi çapkın denizci Hüsam ilk gördüğü andan beri damadının kız kardeşi Bihter’e yürür. Film boyunca korkudan üç buçuk atsa da Bihter’e yürümekten vazgeçmez, sütoğlu ve emir eri Şaban kendisine rakip çıktığında bile rütbesinin gücünü kullanarak Bihter’e yürümeye devam eder. Neden? Çünkü o filmimizin ağır çapkınıdır. 

 Gurupta iki tane giderli kız vardır



Amerikan teen slasherinde gurupta herkesin peşinden koştuğu sevgilisi olanların bile dikkatlerini üzerine çeken süper ikili vardır. Genelde gruptaki erkeklerin başına ne gelirse bu güzel kızlar yüzünden gelir. Süt Kardeşlerin güzel gelin görümcesi Afife ve Bihter filmde bu kızların misyonunu üstlenir. Afife’nin seçim zamanı afişlerinde istikbale bakan politikacıvari resmine bir görüşte vurulan Ramazan onu görmek için saf arkadaşı Şaban’ı bir katakulliyle kandırıp Melek hanımın konağına girer. Kadına deli gibi aşık kocası aşkından askerden kaçıp onu görmeye gelir, gördüğü manzara karşısında normalde olmaz öyle şey diye resti çekeceği yerde karısına olan aşkından susar. Film boyunca Ramazan ve Bayram arasında Afife yüzünden ağır gerilimler yaşanır. Bihter ise bildiğin Bihter işte,  kumandan Hüsam ve emir eri Şaban’ı peşinden koşturan fettan sarışın. 

Grup üyelerinden gizli iş çeviren çakal


Amerikan teen slasherlerinde gurup içinde bir genç mutlaka arkadaşlarından gizli iş çevirir. Çocuklar aslında yirmi yıl önce bu evde bir cinayet işlenmiş ama ben keyfiniz kaçmasın diye söylemek istemedimvari bir cümle kuran bu çakala tüm gurup toplanıp bir temiz dayak atsa yeridir. Süt Kardeşlerin Ramazan’ı Melek hanımın evine girip Afife’yi görebilmek için plan kurup kankası Şaban’ı da bu plana ortak eder. Şabancık sütannesinin evi yerine sokaklarda kalınca zaten Ramazan’la kimlik değiştirme olayını doğru düzgün anlayamadığından sokakta kimlik soran inzibatlara yakalanır. Sütannesinin saray gibi evi dururken sokaklarda aç bilaç kalan zavallı süt oğlan sinirle evi basar. Adeta bala bulanmış kurnaz Ramazan kapıyı açıp Şaban’ı görünce onu bin bir yolla kandırıp tavan arasına saklar. Sağda solda uyuyup duran hizmetçi Emine ya da evde ne halta yaradığı bilinmeyen Yasemin kapıyı açsa Ramazan’ın oyunu ortaya çıkacak aslında ama bu Ramazan çok ballı ya da Şaban doğuştan bedevi.

Tehlikeyi gören ama kimseye kendini inandıramayan bir gurup üyesi mutlaka vardır


Amerikan teen slasherinin olmazsa olmazı kendini kimseye inandıramayan bu gençtir. Ya vallahi billahi bir ses duydum çocuklar ya da yemin ederim dün gece onu gördüm sözleri bu gencin dilinde pelesenk olur ama gurubun tamamı ona inanmamayı seçer. Bu zavallıyı senin sinirlerin bozulmuş dostum öyle bir şeyin imkanı yok diye geçiştirirler. Süt Kardeşlerde Adile Naşit’in canlandırdığı Melek hanım geceleri penceresine gelen sen de üç yüz ben diyeyim beş yüz yaşlarında ak sakallı bir gulyabaniden şikayetçidir. Ama kimseyi gulyabaniyi gördüğüne inandıramaz, evin ne işe yaradığı belli olmayan, elinden bir iş gelmeyen üyesi Yasemin, kadına çok yiyorsun da hazmedemediğin için rüya görüyorsun diye çıkışır. Zavallı Melek hanımın sözlerine öz kızı bile gülüp geçer, ağabeyi Hüsam in cin peri bunlar masal Melek masal diye öğüt verir.

Herkesin aşık olduğu seksi sarışın


Amerikan teen slasher filmlerinde mutlaka guruptaki tüm erkeklerin başını döndüren fettan bir sarışın vardır. Bu seksi ve sevişgen sarışın filmde ilk öleceklerden biridir çünkü muhafazakar Amerikan korku sineması seksiler özellikle de sevişgenlerden pek haz etmez. Gerçi Allah var şimdi filmde Bihter hanım kızımızın sevişgenliğine dair bir emare yok ama az aşüfte değildi. Kendisi Melek hanımın söylediği yalanlar yüzünden ortalık karışınca sinirlenen Hüsam beyin beyninin kısa devre yapmasını sağlamak için cilveli cilveli gülerdi. Babası olacak düzenbaz kahyayla planlar kursun diye Şaban’ı bakın size ne söyleyeceğim diye kandırarak ortalıktan uzaklaştırırdı. Şaban sahtekar kankası Ramazan’ı babası sandığı Kerami bey amcaya şikayet etmeye çalışırken lafı karıştırınca ortalık karışmasın diye bir bardak su isteyerek bile Şaban’ın aklını çelivermişti. Kadın film noirlerin femme fatalesi gibi çalışıyordu.

Tavan arasından bir gürültü mü geldi ne?


Amerikan teen slasherlerinde rahat batan gençler hafta sonu tatili için ebelerinin örekesindeki tam seri katile kurban gidilecek tenhalıktaki evlerine vardıklarında önce her şey normaldir. Aradan bir gece geçince evde tuhaflıklar olmaya başlar, evin etrafında tanımlanamayan nesneler dolanır. Süt Kardeşlerde ise Şaban hariç gurup üyeleri Melek hanımın eski konağında toplanmışlardır. İlk gün bir şey olmaz, Melek bir ara yemekte gulyabaniden bahseder ama kimse ona inanmaz. Bir gün sonra yemek masasında oturan ev halkı gene Melek’e inanmaz, Hüsam çapkın çapkın Bihter’e ben hayatımın kadınını arıyorum diye iş atar. Kızdan cevap bulamayınca dikkatini çekmek için denizde başına gelen bir kazadan bahsedecekken tavan arasından gümbür diye bir ses duyulur.

Tavan arasına giden gençten haber yok


Amerikan teen slasherlerinin en bilinen klişelerinden birisi tavan arasına ya da bodrumdaki sigortaya bakmaya giden gençten doğal afet ortasında kalıp sele kapılmış gibi haber alınamamasıdır. Süt Kardeşlerde de tavan arasındaki gürültünün sebebini öğrenmeye giden Ramazandan bir türlü haber gelmez. Paniğe kapılan sütannesi Melek, çocuktan ses seda gelmiyor, başına bir iş gelmesin diye veryansın eder.

Aniden sönen ışıklar


Amerikan teen slasher filmlerinde olmazsa olmaz klişelerden birisi de herkes panik halindeyken ışıkların aniden kesilmesidir. Genelde ışıklar katil tarafından kesilir, katilimiz tavan arasında ya da sigortaların gedikli mekanı bodrumdadır. Sigortalara bakmaya giden elemandan haber alınamamasının sebebi de zavallı gencin sigortalarının katil tarafından kesilmesindendir. Süt Kardeşlerde ise tavan arasına giden ama haber alınamayan Ramazan için endişelenen ev halkı ışıklar sönünce iyice paniğe kapılır.

Kapı mı gıcırdıyor


Gıcırdar anam gıcırdar. O kör olası kapılar hep gıcırdar bu kadar panik yapacağınıza gidin bir yağlayın şu kapıları. Amerikan teen slasherlerinin bir numaralı hayalet ya da katil geliyor alameti gıcırdayıp duran kapılardır. Katil neyse de hayalet geçmek için niçün kapıya ihtiyaç duyar sayın senarist açıklar mısınız? Allah’tan Süt Kardeşlerde kapının gıcırdama sebebi tavan arasına giden Ramazan’ın geri dönüşündendi.

Önce şişmanlar ve siyahlar


Öncelikler, önceliklerimiz… Amerikan teen slasherlerinde katil ya da tanımlanamayan nesnelerin gazabını ilk tadan kesinlikle şişmanlar, gözlüklüler ve tabi ki siyahilerdir. Amerika’da normal hayatta olduğu gibi film sektöründe de dışlanan belli bir süre sadece hizmetçi rolü alan siyahilerin korku filminde ilk ölen olması kimseyi şaşırtmıyor da şişmanlarla gözlüklülerden ne istediniz? Hamburgeri icat edip obeziteyi önce kendi ülkenize sonra tüm dünyaya yaydınız sonra da korku filmlerinde şişmanları öldürüyorsunuz zalımlar. Herhalde bir korku filminde hem şişman hem gözlüklü hem de siyahi biri varsa filmin ilk on dakikasını dolduramadan ölecek. Süt Kardeşlerde ise korku ögemiz gulyabani bey amcayı ilk gören Melek hanım obez olmasa da balık eti formunu zorlayıp tombul kıvamına yaklaşıyor. Evde ona inanmayanların başını çeken tembellik sınırlarını zorlayan Yasemin de siyahi.

Fingirdek kız da katil ya da hayaletin öncelikleri arasındadır


Çünkü muhafazakar Amerikan korku filmi sektörü kadının seksisini, fingirdeğini sevişgenini sevmez. Onlar filmin başında ortasında ya da sonunda ölmek zorundadır, fingirdek ölmezse darılırlar vallahi. Süt Kardeşlerde ise evin miskin kediden farksız uyuşuk hizmetçisi Emine, süt oğlan sanılan Ramazan’a asıla asıla bir kalır. Ramazan gibi günleri denizde geçen bir bahriyelinin bile dikkatini çekemeyen Emine adeta ciğerci kedisi gibi Ramazan’ın peşinden ayrılmaz. Evin hanımı Melek bu durumdan rahatsız olduğu için Emine’yi terslese de kız Ramazan’ı tenhada sıkıştırmaktan vazgeçmez. Filmin ortasında Melek hanım gulyabaninin varlığını ispatlamak için önce Yasemin’i yanına çağırır. Gulyabaninin bahçede salına salına yürüdüğünü gören Yasemin fenalaşınca da mors alfabesi tekniğini kullanarak süpürge yardımıyla tavana vurarak Emine’yi uyarır. Şifreli alfabe uzmanı Emine hanımının vurmasından gulyabaninin geldiğini anlar ve camdan bakıp gulyabaniyi görünce korkudan odadan fırlar. Aynı anda süpürge sesini duyup Ramazan’ın yemek getirdiğini sanan Şaban da saklandığı yerden çıkınca karanlıkta Şaban’ı gören Emine çifte korku arasında önce merdivenlerden yuvarlanır sonra da dili tutulur.

Tabi ki gençlerin aklını çıkaran bir katil ya da korku ögesi


Amerikan teen slasherlerinde ya manyak bir katil ya da geçmişten gelen lanetli bir ruh gençlere musallat olur. Dertleri neyse işleri güçleri yok gibi dağ başında hafta sonu tatilini geçirmeye çalışan gençlere musallat olan katil ya da hayaletler bu misyonlarını her korku filminde tekrarlamaktan asla çekinmezler. Süt Kardeşler filminde ise gençlerimizin başına sen de üç yüz ben diyeyim beş yüz yaşında bir gulyabani musallat olur. Boyu Melek hanımın konak kadar olan gulyabaninin hizmetçi Emine’ye göre sakalları bilenem vardır. Gözlerinden yorgunluk akan gulyabani hepinizden tiksiniyorum bakışını atarak Melek hanımın bahçesinde catwalk adımları ile salına salına yürür.

Gruptan ayrılan gençlerin sonu da pek parlak değil


Amerikan teen slasher filmlerinde ortalıkta azılı bir katil olmasına rağmen gurup üyelerimiz birlikte kalmak yerine dahiyane bir kararla ayrılmayı tercih ederler. Katil ise sürüden ayrılanı kapan kurt gibi gençlerimizi teker teker avlar. Süt Kardeşlerde ise kendisine oynanan oyun yüzünden damadını, emir erini ve sütoğlunu karıştıran Hüsam gerçekleri öğrenince koca konakta oda kalmamış gibi gecenin bir vakti balkonda damadım şu sütoğlum bu emir erim de o diye hesap yapar. O sırada saflığın sınırlarını zorlayan sütoğlu Şaban Bihter’i istemek için Bihter’e yazıp duran Hüsam’ın yanına gelir. Hüsam küplere binip sen kim Bihter kim diye Şaban’ı azarlarken de bahçede gulyabani salına salına yürümeye başlar. Bihter’e olan aşkını dile getirirken gulyabaniyle göz göze gelen Şaban’ın rengi atar, arkasını dönen Hüsam da gece vakti üzerine gelen gulyabani sayesinde filmin başından beri nefretini dile getirdiği sütoğlu Şaban ve onun babasını aslında ne kadar sevdiğini hatırlayıverir.

Ortalık karışınca gençler soğukkanlı olmaya çalışıp ne yapacaklarını konuşmaya başlarlar


Katil ya da hayalet gören arkadaşları haklı çıkmıştır ama ortada da iki ölü, üç yaralı, bir adet korkudan sinir krizi geçiren (Çoğunlukla hassa bir kız olur ) gurup üyeleri vardır. Normal şartlarda gençlerin arkalarına bile bakmadan yardırmaları gerekmektedir ya da polise haber vermeleri. Ama gençlerimiz ne yapar? Arkadaşlar sakin olup bu durumdan nasıl kurtulacağımızı düşünmeliyiz! 911’i arasana kavat, bak hazır telefonlarınız hala çalışıyorken arasana polisi. Sizin toplantınızın üzerinden bir saat geçmeden katil bey telefon kablolarını kesecek. Hep böyle oluyor zaten, saf mısın arasanıza polisi. Sonra da dağ başında birimizin telefonu çekse diye arkanızda katil varken ağaca tırmanırsınız. Süt Kardeşlerde ise gulyabaniyi görenlerin sayısı üçe çıkınca ve Emine merdivenlerden yuvarlanınca işin ciddiyetini anlayan Hüsam şu gulyabani meselesini ele alalım diyerek bir toplantı düzenler. 

Güvenlik önlemleri alınır 


Amerikan teen slasher filmlerinde katil ve ya hayalet saldırılarının ciddiyetini anlayan gurubumuz ne yapmaları gerektiği konusunda bir toplantı düzenler. Toplantı sonucunda güvenlik önlemlerini arttırmaları gerektiği sonucu çıkar. Ulan sanki eve hırsız girmiş, katil neyse de hayalete neyin önlemini alacaksınız? Süt Kardeşlerde ise Hüsam bahçeye çeşitli tuzaklar kurdurur, çukurlar açtırıp üstünü otla kapatmalarını tembih eder. Ama gulyabani tuzak filan tanımaz, hız kesmeden ev halkını korkutmaya devam eder.

Aslında işler pek göründüğü gibi değildir


Amerikan teen slasherlerinde film büyük bir heyecanla katil ya da hayaletler üzerinde dönerken bir noktadan sonra işler ilginçleşmeye başlar. Olayların aslında başından beri göründüğünden çok farklı olduğu anlaşılır. Süt Kardeşlerde ise Melek hanımın vallahi gördüm diye ortalığı karıştırdığı gulyabaniyi uzaklarda aramasına gerek yoktur. Şöyle borç batağındaki dünürüne kadar baksa yeter aslında.

Grup içinde kötü adamın bir iş birlikçisi vardır


Amerikan teen slasherlerinin insanı en sinir eden noktası bu gençler neden kuş uçmaz kervan geçmez yerde tatil yapmaya çalışıyor. Anam sizin derdiniz ne? Gidinsene bir tatil köyüne denizin, kumun güneşin tadını çıkarsanıza! Yok efendim Jason’un dedesinin dağ eviymiş de zaten sorun sizin kuş uçmaz kervan geçmez yerde ev alan atalarınızda. Bir de arkadaş çevrenize dikkat edin acık cicim, çünküleyim müstakbel katil bey de mutlaka içinizden biri çıkıyor. Süt Kardeşlerde ise yediği kaba pisleyen Bihter hanım babasının Melek hanımı delirtmeye çalıştığını öğrenmesine rağmen sahtekar babasının yanında yer alıyor. Çıyan kadın, babanın evi olmasına rağmen her Allah’ın günü Melek hanımın evindesin sanki o devirde damatla beraber görümce de iç güveysi olarak alınıyormuş gibi. Karnını Melek’in evinde doyuruyorsun, her Allah’ın günü Melek hanımın gulyabani korkusundan üç buçuk attığını görüyorsun hala utanmadan babanın yanında oluyorsun. Kadının yüreğine inse hiç vicdan azabı çekmez bu nankör.

Gruba sen de üç yüz ben diyeyim beş yüz yaşında bir gulyabani dadanmıştır ama bunlar parti vermekten geri durmaz


Amerikan teen slasherlerinde adamlara musallat olan bir katil ya da hayalet vardır, gurubun çoğu katili evin etrafında görür ama gene de buna rağmen evde bir parti verirler. Neden? Moral depolamak için. Mal mısınız kardeşim siz, yahu bu tür filmlerde oynayan herkes pırasa beyinli olmak zorun da mı? Parti veriyorsunuz, moral için diye. Fakat içki gırla gidiyor, topunuz sanki katil gelse de bizi kesse der gibi sarhoş oluyorsunuz. Katil de gelip hepinize ölüm biçişini yapıyor. Süt Kardeşlerde ise gulyabaniyi sadece Melek hanım değil Yasemin’le Emine de görmüş, üstelik Emine hala konuşamıyor hebeliyor. Ama buna rağmen Hüsam işin ciddiyetinin farkında değil, hırsızdır ya da sapıktır diye ortalıkta dolanıyor. Evet Hüsamcığım işin içinde bir hırsızlık mevzu var ama bu senin düşündüğün kadar basit değil. Kardeşini delirtip mallarının üstüne konmaya çalışan bir Kerami bey ve onun sinsi ve fettan kızı var işin içinde.

Katili ya da hayaleti yakalamak için seçilen saat kesinlikle gecenin körü olmak zorunda


Amerikan teen slasherlerinde iş iyice ciddileşince ortamdaki erkekler daha çok kızlara hava atmak için katili yakalamaya çalışırlar. Fakat katili yakalamak için gün gözü yerine gecenin körü bir vakti seçerek katilin ekmeğine yağ sürmekten başka bir şey yapmazlar. Süt Kardeşlerde ise Hüsam’ın müstakbel kayınbabası gözüyle baktığı Kerami beyin gözüne girmek için verdiği yemekten sonra hazır evdeki tüm erkekler küp gibi sarhoşken gulyabani bey amca gene kendini gösterir. Bayram, Ramazan ve Afife odada tartışırken Afife bahçede catwalk adımlarıyla yürüyen gulyabaniyi görüp çığlığı basar. Bu niye bağırdı diye onun baktığı yere bakan Ramazan ve Bayram da gulyabaniyi görünce evde gulyabaniyi görenlerin sayısı altıyı bulur. Gulyabani meselesine iyice sinirlene Hüsam tırsa tırsa gecenin köründe evdeki erkekleri gulyabani yakalamaya bahçeye çıkarır. Gecenin köründe önünü görmekten aciz olan dörtlüden Hüsam’ın gulyabani için kurulan kapanlardan birine yakalanmasıyla gece sonlanır.

Katilin gerçek kimliğinin ortaya çıkması


Amerikan teen slasher filmlerinde katil dadandığı gurup üyelerini teker teker öldürür, diğerleri de korkuyla sıranın kendilerine gelmesini beklerken içlerinde zeka belirtisi gösteren iki üç tanesi katilin gurup içindeki yancısını yakalar. Süt kardeşlerde de Melek hanımın mallarına konma derdindeki sinsi dünürü Kerami’nin ev halkından yancısı kahya sonunda yakayı ele verir. Gulyabaninin peşinden giden Şaban, Bayram, Ramazan ve kumandanları Hüsamettin gulyabanin kahya olduğunu anlayıp onu etkisiz hale getirir.

Sonunda kötü adam cezasını bulur  


Amerikan teen slasher filmlerinde katil seriye bağlayacak olsa da filmin sonunda bir sonraki filmde hortlamak üzere mutlaka ölür. Süt Kardeşlerin kötü adamı Kerami bey amca ise kendi kazdığı kuyuya düşer. Gulyabani kılığına giren Şaban’ı kahya sanan Kerami bey adamı azarlamak için yanına giderken sormayın başımıza gelenleri Kerami bey diye içeri dalan kahyayı görünce afallar. Kahya oyunlarının anlaşıldığını söylemek ister ama Kerami bey amca alkolün de etkisiyle galiba Allah belamı verdi diye düşünür. Dışarıdakinin hakiki gulyabani olduğunu sanan Kerami bey amca üzerine doğru salına salına gelen gulyabaniye gelme diye bağırırken merdivenlerden düşer. Filmin sonunda kötü ve sinsi adam olan Kerami bey amca öldü mü bilinmez ama o yaştan sonra ölmese de kırık kemiklerle mumyaya bağlayacağı kesindir.






























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder